lipsan.blogg.se

Att leva och inte bara finnas

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har det varit vått och grått ute, första snön föll men låg inte särskilt länge. Börjar längta efter advent nu faktiskt. Älskar december, med alla ljus, adventsstakar, juligt och ombonat. Jag har iaf inför varje år en vision om hur jag vill ha det. De sista åren har det blivit sådär faktiskt. Kroppen har en viss förmåga att slå bakut och jag har legat inne på sjukhus nästan varje år :( Tristast var nog när jag låg inne på nyårsafton! Men iaf, i år ska jag försöka pynta som jag vill ha det. Städa undan överallt och försöka hålla det städat! Önskar att mina tjejer kommer över jul med! Yngsta sa att de funderade på att komma 25-26 och jag håller verkligen tummarna för att det bli så, hade varit underbart om äldsta kom med så det blir lite liv och rörelse i huset. Ska se om jag kan få sovit ngt i natt. Katten har kommit in och lagt sig på min mage och tycker att jag ska kela med honom istället för att skriva här ;)
Kommentera inlägget här: